9/12-2010

Torsdag idag påväg mot jobbet snart.
Livet börjar bli lite lättare även om det fortfarande går emot mig, men börjar acceptera det som det är.
Jag är olycksdrabbad just nu och hur jag än gör så dyker det alltid upp något som tynger mig.
Men förhoppningsvis så vänder det snart. Mormor säger ju efter jul så förhoppningsvis är det så.
Jag omger mig av underbara tjejer och då känns det lite lättare. Mitt underbara tjejgäng, Charlotte, Anja & Sonja ni lyfter mig så. Och i måndags var godingen Emelie här och myste.
Det är sånt som behövs för att man ska kunna gå vidare.






Kommentarer
Postat av: emem

supermysigt var det!! :D

2010-12-10 @ 12:50:59
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0