?

Har äntligen tagit mig ut bland folk, krogen. Men det funkar inte man träffar alla man inte vill träffa, man ser saker man absolut inte vill se... Krogen funkar inte för mig, Karlstad är för litet. Vi samlas alla på samma ställe. Funderar på att ta tag i träningen igen, där kanske man kan få bara vara. Men bara om jag kör på förmiddagen för HAN har köpt kort på samma ställe som mig. Det kvittar vart jag än är så är HAN där. Nu har HAN tydligen också titta på lägenhet precis några meter från mig. När ska jag få andas ?  Misstolka mig rätt jag vill inget annat än att honom precis bredvid mig, alldeles nära. Men inte på det här viset. Inte med klumpen i magen och tårar som bränner bakom ögonlocken varje gång vi möts..

Det är en chans på tusen och det kommer nog aldrig gå igenom men jag hoppas så att mina Stockholms planer kommer gå igenom. Få komma bort skapa nya minnen och nya äventyr.



- En dag kvar sen får jag komma bort för en stund - 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0