20/10-2010

Ett samtal och jag är tillbaks på ruta ett igen... Ett samtal om ingenting men ändå.. Jag som tyckte att jag lyckades ganska bra, shit vad jag älskar honom. Jag gråter minst en gång per dag men det var någon vecka sedan jag grät hysteriskt när man kippar efter anden och vet inte hur man ska ta sig ur smärtan, men nu är jag här igen. Jag saknar honom så otroligt, han är det finaste som funnits i mitt liv och nu har jag förlorat det...
Snälla någon ta min hand.



- Thailand feb 2010, ett av våra vackra minnen.


Kommentarer
Postat av: emem

hej mois.

Jag vill ge dig ett tips om att börja skriva dagbok. att få sätta ord på dina tankar och minnen kan hjälpa dig att "få ut sorgen" och hjälpa dig att se framåt och inte bakåt. Jag tycker det är jättebra att du bloggar men det kan vara bra att få skriva av sig det som är riktigt privat och intimt för dig, som man kanske inte kan skriva öppet på internet. Jag kom över en hjärtesorg på det viset. Vill du får du absolut skriva mail till mig. Spelar ingen roll om du skriver en rad eller en hel bok. Jag finns här!



Det är dags att skapa nya historier och nya minnen.

Love u!

2010-10-21 @ 00:57:51
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0